25. maj 2010

Birds



Et duepar har valgt at slå sig ned på min kærestes altan og stifte familie. Det er et stykke tid siden jeg så daddy bird, men mama bird og baby bird fik jeg lov til at fotografere i dag, eller det vil sige, at jeg var nødt til at stå på den anden side af glasdøren og tage billeder, da mama bird er ret kamera sky, og baby bird heller ikke er vild med at blive fotograferet.
Jeg prøvede faktisk at snige mig derud, men mama bird fløj væk med det samme. Dette var helt i orden med mig, for så troede jeg, at det måske var muligt at få et lidt bedre glimt af baby bird, men næh nej. Lge så snart jeg stak linsen ned til baby bird, så kom mama bird tilbage og flaksede forvirret og frustreret rundt om mit hoved. Jeg kom selvfølgelig til at skrige højlydt over den beskyttende mors hidsige vingeslag, så jeg flygtede hurtigt ind bag glasdøren igen.